Finalisten Logistieke Webshop van het Jaar bekend

Redactie
25 juli 2016
1 min

Webshops MyMicro Group, Nespresso en Omoda zijn nog in de race voor de titel Logistieke Webshop van het Jaar. De drie kandidaten zullen op donderdag 22 september in Eindhoven om de titel strijden. 

Na het sluiten van de inschrijvingen in april kwam de jury tot een shortlist van vijf bedrijven, die alle vijf door de jury werden bezocht. MyMicro Group, Nespresso en Omoda werden daarbij het beste beoordeeld. Tijdens de finaledag mogen de kandidaten zich aan het publiek presenteren en nog een laatste poging doen om de jury te overtuigen. 

Het evenement wordt gepresenteerd door Iwan te Winkel, directeur logistiek bij Raab Karcher en winnaar Logistiek Manager van het Jaar. Nieuw dit jaar is de uitreiking van de award Logistieke Startup Webshop van het Jaar. “Deze prijs is bedoeld voor die webshops die (nog) te klein zijn om in aanmerkingen te komen voor de titel ‘Logistieke Webshop van het Jaar’, maar die desalniettemin wel mooie, verrassende of originele innovaties op het gebied van logistiek laten zien en een aanmoediging van de onafhankelijke jury waard zijn”, aldus de organisatie. 

Vorig jaar ging AH Online met de titel naar huis. De webshop van de supermarktketen werd geprezen om zijn regie over de logistieke keten en de klantgerichtheid. Loavies won tijdens deze editie de publieksprijs.

Redactie LogistiekProfs 
Afbeelding: Fosforix, licentie: CC BY

Gerelateerde artikelen